Arvoisat Varsinais-Suomen Meniere-yhdistyksen jäsenet!

Hienoa, että elämäämme rajoittanut korona jo vähän helpottaa, että uskallamme alkaa kokoontua ihan kasvokkainkin – tietysti kasvomaskein varustettuina ja turvaetäisyydellä!

Huolehdimme koronaturvallisesta osallistumisesta.

Tilaisuuksissamme käsidesiä sekä kasvomaskeja.

Uudenkaupungin vertaistapahtuma 9.4. klo 14.00, Co-working- ja etätyötila Messi, Kräkin talo, Koulukatu 7, 23500 Uusikaupunki. Teemana tasapaino, Personal trainer ja liikunnanohjaaja Johanna Laihonen kertoo tasapainon merkityksestä. Ilmoittautuminen Riitalle puh. 040 762 5594 pe 1.4. mennessä.

Tasapainoharjoittelua ti 27.9. klo 18 Pihlajasali, Itäinen Pitkäkatu 68

fysioterapeutti ja Personal trainer Johanna Laihosen johdolla, hänellä itsellään myös Menieren tauti eli tietää todella mistä puhuu ja kertoo! Liikkeet tehdään seisten, voi ottaa tukea tuolin selästä, oman tuntemuksen mukaan. Pukeudu joustaviin asusteihin.

Ilmoittautuminen Annelle viimeistään ma 26.9

Menestysnäytelmä Amadeus varoittaa syövyttävästä kateudesta

Amadeus la 7.5. klo 14.00 Turun Kaupunginteatterissa. Viimeistään pe 1.4. vahvistus sähköpostilla: meniere91@gmail.com ja maksu yhdistyksen pankkitilille: Liedon Säästöpankki FI32 4309 0010 1672 94   Liput 41 € A-kategoria, (norm. 47 € + lippukulut).

Tietoa esityksestä Paina tästä  Lue myös teatterin ajantasaiset erityisjärjestelyt tästä samasta linkistä! Kiitos!     Huom. Amadeus ei jatku enää syksyn näytöksiin.

Tasapainoa haastava melontatapahtuma to 18.8. klo 17.00. Järjestäjänä Saaristomeren melojat ry, Rykmentintie 55. Ryhmän koko max. 16 henkilöä. Kustannus 20 €/henkilö. Hintaan kuuluu kajakki, mela, liivit, aukkopeite ja ohjaus. Ilmoittautuminen Annelle viimeistään ma 10.8.

Raision alppiruusupuistoon tutustuminen oppaan johdolla to 9.6. klo 14.00. Puisto on perustettu 1999 ja laajennettu huomattavasti vuosien varrella. Siellä on nykyään yli 120 alppiruusulajiketta ja runsaasti toista tuhatta alppiruusupensasta. Puiston osoite on Kirkkoväärtinkuja 18, Raisio. Kokoontuminen puiston parkkipaikalla klo 14. Runsaan tunnin opastus. Oppaalla on vahvistin. Ei osallistumismaksua. Tule mukaan ja tuo kaverisi myös. Ilmoittautumiset Annelle viimeistään ma 6.6.

Ilmoittautuminen tapahtumiin, konsertteihin, teatteriesityksiin
Anne Mikkolalle mielellään sähköpostilla meniere91@gmail.com tai 040-771 7712 puhelut ma-to klo 18-19

Maksut Varsinais-Suomen Meniere yhdistyksen tilille:
Liedon Säästöpankki, FI32 4309 0010 1672 94